SI JO SABÉS

Si jo sabés

Si jo sabés dir coses boniques,
parlaria de la bondat d'un cor,
d'una encantadora mirada,
d'un somriure captivador.

Si jo pogués parlar amb el cor,
cridaria fort, als quatre vents,
com és, de gran, el meu amor,
com de reals els sentiments.

Si jo pogués demanar un desig,
tornaria enrere el món,
per tornar a mirar aquells ulls,
i trobar novament la llum.

Si jo tornés a il·lusionar-me,
voldria que fos, com va ser ahir,
quan una mirada seva,
em feia somiar i gaudir.

Si jo tornés a enamorar-me,
entregant, de nou, el cor,
ella, novament seria,
l’objectiu del meu amor.

Si jo, que tant l’estimo,
m’oblido d’estimar-la, un dia,
no hauré perdut la memòria,
hauré perdut la vida.














Si yo supiera

Si yo supiera decir cosas bonitas,
hablaría de la luz de unos ojos,
de una inocente mirada,
de una cautivadora sonrisa.

Si yo pudiera hablar con el corazón,
gritaría fuerte, a los cuatro vientos,
como es, de grande, mi amor,
como de reales los sentimientos.

Si yo pudiera pedir un deseo,
volvería atrás el mundo,
para volver a mirar aquellos ojos
y encontrar nuevamente la luz.

Si yo volviera a ilusionarme,
querría que fuera todo cómo ayer, 
cuando una mirada discreta,
me hacía soñar, me hacía disfrutar.

Si yo volviera a enamorarme,
entregando, de nuevo, mi corazón,
ella, nuevamente seria,
el objetivo de mi amor.

Si yo, que tanto la quiero, 
me olvido de quererla, un día,
no habré perdido la memoria,
habré perdido la vida.