POESIES I POEMES

Has  marxat No hi ha llum a la finestra. Ni al terrat...
Fora la pols Faig fora la pols, dels records adormits, i torno...
Dues dones – Amb l’angoixa, reprimida, estreny la mà de la mare…
L’esperança – Fa més suau l’angoixa i minsa la incertesa…
Sense tu, fada – Feble la llum de l’espelma. Blanc el full…
El pastor – Penso en un matí. Camina el pastor, fins a…
Tendresa – Plena de tendresa, m’arriba al cor, la…
Fulles seques – Des de la finestra, mira, abstret, les…
L’arbre ferit – Vestien encara, els meus anys, pantalons…
Si jo sabés – Si jo sabés dir coses boniques, parlaria…
Espera’m – Tanca els ulls humits i cansats, vol avui…
El primer vals – El seu cabell pentinat, recollit..
Un dia de maig – Ell, ja sospitava que ahir seria un…
Lluna d’or – Us vaig tenir enveja, per la vostra…
Saps? – Saps? Ets, Sol. Ets, Cel. Ets, Llum
Coses que no t’ha dit – No sé si tu ja ho saps…
Petita Ona – Com les ones suaus, d’un mar en calma…
Trossets de felicitat – Un trosset de felicitat pot ser…
Fil trencat – S’ha trencat el fil, que em lligava a ella…
Orgull de poble – Tu que arribes al meu poble, inflat…
Que no s’acabin – Que no s’acabin mai, els contes reals…
La sirena – Tanca els seus ulls cansats, el vell pescador…
Tornar – Tinc molt clar que no soc jove. M’han passat els anys…
Somiava – Asseguda damunt la sorra, amb el seu ventre abraçat…
La Dama – No fa gaire temps, reina del món. Avui, res no te. Avui…
Menuda – Dies, nits, matins i tardes. Tots els sentits atents…
Dona – Damunt d’una pilastra, amb ciment de formigó. Com…
Mai – Mai un adéu no havia estat tant bonic. Les llums…